handdator

Visa fullständig version : En fråga.

Mr Volvo
2001-12-11, 21:57
Här kommer en fråga.
Vem kommer med det rätta svaret först.

Hur får man bort gåshuden från snoppen?

Känn på den ni.. :)

Mattias
2001-12-11, 22:00
Gåshuden?

Skulle starkt rekommendera antingen ett besök på sjukhuset eller till närmsta ungdomsmottagning.

Mr Volvo
2001-12-11, 23:01
Originally posted by Mattias
Gåshuden?

Skulle starkt rekommendera antingen ett besök på sjukhuset eller till närmsta ungdomsmottagning.

Fel svar. :)

Mr Volvo
2001-12-11, 23:01
För den delen så är jag för gammal för ungdomsmottagningen........ :(

Mattias
2001-12-11, 23:27
Man är aldrig för gammal för fråga! =)

Mr Volvo
2001-12-11, 23:37
Sant... :)

OK alla Lazzat users.
Hur får man bort gåshuden från snoppen???

Blackmagic
2001-12-11, 23:39
Drar ut kuken ur gåsen.............=))))

Mattias
2001-12-11, 23:41
Haha... Det är det du gjort fel... Hela tiden... Illa illa...

Hur ska det gå för dig Mr Volvo? ;)

Blackmagic
2001-12-11, 23:47
Hehehe gammal men ack såå god....

Här kommer en till...

Vad haru gjort för fel om kärringen kommer ut ur köket å skäller på dej??

Mr Volvo
2001-12-11, 23:48
Och vi har en Vinnare!
Blackmagic!
Rätt svar är: Dra ut snoppen från röven på gåsen, och ta en funderare på ditt sexliv.

Blackmagic
2001-12-11, 23:49
*hoppar å studdsar av glädje* =)))) hehehe

Mr Volvo
2001-12-11, 23:51
Grattis Grattis du har just vunnit en årsförbrukning av gäss... *asg*

Blackmagic
2001-12-11, 23:52
hmmm jadu vad ska man säga?? Jippiie??? hehehe

Ta nu å svara på min lilla gåta oxå....=)

Braxen
2001-12-12, 00:31
Originally posted by Blackmagic
Vad haru gjort för fel om kärringen kommer ut ur köket å skäller på dej??

Inget !

MaZ
2001-12-12, 08:25
Gjort kedjan för lång...

Mr.Chevy
2001-12-12, 08:34
Haha, jo det kan väl stämma =)

Catman
2001-12-12, 09:18
En medelålders gubbe, hade just köpt sig en ny Audi S8 och gled i snabbt mak hemåt, när en polisbil blinkade med blåljusen.
Gubben tänkte att en polisbil är väl ingenting jämfört med S8:an och stämplade. Polisbilen halkade ohjälpligt efter och Audin bara ökade.
Sen tänkte gubben efter lite och undrade vad han höll på med egentligen.......svängde in till sidan och stannade. Polisen klev ur sin bil och klev fram till gubben, bad att få se på körkortet.
Gubben lämnade fram kk och väntade på domen.
Istället sade snuten: -Det är fredag eftermiddag och jag slutar mitt pass om 20 minuter. Jag har ingen lust med mer pappersarbete just nu, så om du ger mig en förklaring som jag inte har hört tidigare, så får du åka.
Gubben tänkte lite och så sade han:
Förra veckan rymde min fru med en polis och när jag såg blåljusen så trodde jag att han ville lämna tillbaka henne.......

Gubben fick åka hem utan böter :-))

Blackmagic
2001-12-12, 10:12
Grattulerar.....

Du har nu vunnit hälften av dom gässen som jag lyckades vinna.......hur vill du att jag ska skicka dom??? =)))

Gunnar
2001-12-12, 10:51
Catman - En alldeles jättesann variant på samma historia var när min vän Leif för ett tiotal år sedan var på väg hem från jobbet. Leif hade på den tiden ganska mycket trassel med sina nerver och fick mer eller mindre panik i köer och folksamlingar. Inte så smart kanske då han var tvungen att köra bil genom Stockholms innerstad i rusningstrafik varje dag...

Givetvis fastnade Leif i köerna. Han kände hur det bubblade i magen av stress och nervositet och insåg att han skulle få brunt i byxorna om han inte skyndade sig. Han vek ut i bussfilen och blåste förbi köerna. Ända fram till poliskontrollen lite längre fram...

- Jaha, och vad har du för ursäkt till att köra i busfilen, frågade den barska konstapeln avmätt.
- Jag är så jääävla skitnödig, gnydde Leif och det syntes på hans ansiktsuttryck och kroppshållning att han verkligen menade det.
- Eeeh, ja... den har jag förstås aldrig hört förrut, sa den överrumplade polisen.
Sedan klev han ut i gatan, stoppade trafiken och vinkade ut Leif, som faktiskt hann hem innan han sket ner sig.

Den här historien är alldeles jättesann. Idag bor Leif på samma sida av stan som han jobbar och åker bara små landsvägar till kneget...

Förresten finns det ett outtömligt upplag av historier om ovan nämde Leif. Jag hade själv en flakbärgare på den tiden och fick ganska ofta hämta hans bilar sedan han "missat" vägen lite. En annan skön story är när han spydde en hel papperskorg full i Täby Centrum, med en kundvagn full med sprit och öl som vi bunkrat upp till en fest - mitt framför ögonen på två patrullerande poliser!
Men den kan vi ta en annan gång...

MaZ
2001-12-12, 11:09
öööh...grillade ;)

Blackmagic
2001-12-12, 11:13
Hehehehe njae det fåru nog fixa själv......

Ska jag skicka dom med bussgods kanske??

Mr Volvo
2001-12-12, 16:09
Hahaha.. Ja skicka dem med bussgods. Utan embalage, Givetvis i levande form. Dom håller sig färskast då..*asg*
Annars så är väl att hämta dem från "tag själv lagret" i skåne ett alternativ.... =)

BIOHAZARD
2001-12-12, 19:56
ATT HA EN RÖKAVDELNING PÅ EN RESTURANG E SOM ATT HA EN PISS HÖRNA I POOLEN!

/BIOHAZARD

MaZ
2001-12-13, 08:51
öööh...va?