handdator

Visa fullständig version : Grattis!

Elmer
2002-09-22, 00:10
Ja då får man gratta igen då till en strålande dag bra jobbat med Woken även i dag!!! :-)

Det är ju inte många som har med sig växellåda och driv knutar till racen men björn hade och detta hade väll tur med sig så allt höl!!!

Grattis!!!!

/Martin

Stoffe
2002-09-22, 12:19
it´s gettin hot in here :)

¤GRATTIS¤

hot¤wok racingcrew

Andersson
2002-09-22, 12:54
Grattis Björn!!!
Nu väntar man bara på lite bilder ... :)

Bjorn325
2002-09-22, 13:14
Bilder kommer upp så fort jag hinner....

Måste passa på att tacka alla som hjälpt till med bilen i år,
Utan er hade det inte gått.

nick£
2002-09-22, 16:12
grattis!
missade tyvärr hela tillställningen pga sveriges härliga försvarsmakt som tvingar en att leka krig på en lördag

Öberg
2002-09-22, 20:20
hört från björn när han fick en buckla..
"ååå va stor den är"
Grattis! :)

Bjorn325
2002-09-23, 03:47
Japp, stora var dom! =)

Bjorn325
2002-09-23, 03:48
en till på taket:

Bjorn325
2002-09-23, 03:48
Fin bild:

Bjorn325
2002-09-23, 03:49
Extra växellådan som inte behövdes (märkligt nog)

Stoffe
2002-09-23, 17:56
Tack o bock björn.

Måste erkänna att det har varit otroligt roligt och trevligt att fått varit med under år 2002.

(för er som inte har 100% koll.)
http://www.shell.linux.se/carmania/members/stoffe_sv.htm

Min del utav carmaniacs crew har bestått av:

* snackat skit i garaget
* inköp av cola.
* fotograf.
* rut tonare. (monterat solfilmen som Björn hittade under en topp och råkat trampat på ca:10ggr) :)
* snackat mer skit i garaget.
* brudmangnet...???... :)
* putsbög. (galen i autosål)
* sovit i bilen på tullinge. (mellan rejsen)

Tack för rejs-året 2002 och ser fram mot 2003 då vi tar nya tag mot världsrekord tiden 12.43-401m...

och då ska jag förbättra mig på att vara brudmagnet :)

Elmer
2002-09-23, 22:21
Ja jag kan bara hålla med Stoffe har ju inte varit med hela säsongen men det har varit grymt kul riktigt galana stunder i garaget nu är det bara trimma vidare!!!

Man får tacka och bocka!

/Martin

Compa_w
2002-09-24, 13:11
hmmm jag vet inte riktigt vad man skall säga...

Hela "teamet" har ju haft väldigt kul under hela året, detta inräknat vinterhalvåret. Man har haft kul med Björnen (som efter semestern även går under namnet Gurra :-)) och hans framgångar...men även åt honom. Det låter hårt men hans humörsvängningar har gått till historien....

Summa sumarum så har han nått sitt årsmål även om det oturligt nog kom i slutet av året men nu fungerar ju allt klanderfritt och bevislingen går det även snabbt....väldigt snabbt

Alla i temet har ju även bidragit på sitt sätt..... :-)

Stoffe som brudmagnet kan ju diskuteras :-) men den klart mest välklädde i gruppen när det gäller utgångar (kavaj och dessutom hel och ren?!?!?!?) och klart den största putsbögen jag träffat :-)

Micke och Filip som bortsett från björn faktiskt besitter kunskaper i hur man meckar och vad som kan tänkas vara fel (När nu något mot förmodan går fel). Helt klart de coolaste lirarna jag lärt känna. Förmodligen får vi även se deras "projekt" under nästa år och de skall bli kul...

Johan som mest bara kör sönder sina och andras bilar och sedan försöker åtgärda det som pajat.

hmmm jag har säkert glömt en del men de är de mest utstickande.... Själv så har man svart bälte i att hålla verktyg och sträcka fram dem efter önskemål på ett korrekt sätt. I övrigt tystlåten och låter de andra i gruppen få komma på dumheter :-)