handdator

Visa fullständig version : Ny Cherry

Perry_G
2002-08-07, 19:20
Sålde Kirsebäret i förra veckan =( Har dock starka funderingar på att bygga en wok som kan ställa upp i kampen mot unosarna nästa år. Behöver en bil dock! Vet ni någon FRÄSCH Cherry som står någonstans?

Jag har redan börjar förbereda lite:

- Motor isärplockad, delarna tvättade och målade delvis (blått och svart)
- Toppen är portad
- Ett Megasquirt väntas från USA i höst

Vad ska ni andra göra till nästa säsong? Jag tror iaf. Lars, Björn blir snabba...

Har även en snubbe som slipar om cherry-kammen till "steg 2". Någon intresserad så kan vi skicka in ett antal, och på så vis få reducerat pris. Han skulle ha 1200 per axel + 600 för en mall. Går säkert att pressa till 1000-1200 per axel om vi är några stycken. Anyone?

DjTiger
2002-08-07, 22:42
Hur mycke hjälper det å slipa kammen? Hjälper det at bara slipa kammen? Äller måste man gjöra mycke annat för at det skall ha nogon virkning? När tenker du at få din slipad?

Riskokarn
2002-08-08, 00:33
Du var mej en snabb jävel du perra :) Du ringde ju nyss o fråga om portningen :)

Perry_G
2002-08-08, 08:04
Originally posted by Riskokarn
Du var mej en snabb jävel du perra :) Du ringde ju nyss o fråga om portningen :)

Vissa står ju inte å runkar med en Dremel i flera dagar =) Pneumatisk, roterande fil... 3 timmar tog det. Ska ru ha en kam elle?

nick£
2002-08-08, 13:10
intresserad av en kam.
står en helt rostfri damkörd cherry i huddinge om du e intresserad tanten som äger den vill ha 12000 för den

Riskokarn
2002-08-08, 13:49
Du fuskar ju bara...kommer inte att fungera :)
Jag är sugen på en kam men har inte råd för tillfället...men till våren är det riktigt intressant :)

Perry_G
2002-08-08, 19:21
Jo, vi snackar våren för min del oxå. Just nu e det jääälit brunt med deg =(