handdator

Visa fullständig version : fåård granada goes stereo

dreamcore
2006-12-17, 16:23
tjalopps, nu har en fåård granada hammnat i min ägo, villket den sent kommer glömma! har redan rasat en koppling och en drivknut, och jag har knappt hunnit tukta än. har tänkt mej bygga lite stere i bilen faktist, det jag sitter på nu är 2 kickers impulse 12" och en 10", som drivs av ett soundstream class A 10.2 på 1kw vid 0,25 Ohm, ström vägen har jag snurrat ihop en 120 amps generator och extra batteri i skuffen. så strömmässigt ligger jag bra till, till våren blir det 2 st nya 12" soundstream basar och en 10" pluss en 12 F konding och ny huvudenhet och nytt dörr system som kanske kommer med tomten!:) får se vad som blir, blir i alla fall av märket CDT på dörrhögtalare! dom befintliga dörrhögtalarna är av märket SKIT. drivs dock med ett 4 kanals steg från rockford forcegate på 70 WRMS funkar faktist riktigt bra! har tre slutsteg till som sak plockas i, och i början av nästa månad ska jag börja bygga ny layout på skuffen då det blir många timmars planerande och svordommar innan baslåda och rack för slutsteg är klart! jag uppdaterar så fort det händer nått, och sak även ta lite bilder och lägga ut så ni får se vad som händer!

Svampfest
2006-12-18, 20:11
Kanske borde skriva i EMMA forumet? ;)