handdator

Visa fullständig version : Honda Crx

Lellen
2006-04-26, 14:34
Ja då har man gått och köpt sig ett renoveringsobjekt för en billig slant.

Bilen är en Honda Crx 1,6 16v 89a. Har gått 12000 mil och har två ägare. Obes och avställd. Det som behöver åtgärdas inför bes är Ny vindruta, Byta vattenpumpen och gå igenom och smörja upp bromsarna. Efter bes behöver den en ny lack. Nu står den lite spacklad och ska slipas ner. Hittade en mycket fin Crx på Sounddomain och något sånt här har man som mål när den ska stå klar. Nu undrar jag bara om det finns nån vänlig liten själ som kan mixtra lite i photoshop åt mig. Ändra lite kulörer på denna bilen. För jag vet inte vad jag ska ha för färg på den riktigt. Ursprungsfärgen är vit och det vill jag inte ha. Bilder kommer inom kort..

micke240sx
2006-04-27, 01:06
Fräsh kärra!!

Lellen
2006-05-15, 11:07
Dags att uppdatera lite kanske. Så här ser den ut efter lite slipning. Dörrlisterna har jag plockat bort och spacklat igen dörrarna istället. Tycker bilen blir mer stilren då. Blev lite ändrade planer invändigt. Satsar på Street Nw så jag tog ur baksätet och har nu byggt ett golv i bilen i mdf. Har även dragit ett antal meter kabel i bilen =) Bilderna är tagna med mobilen så det är taskig kvalite tyvärr. Mer bilder kommer...