handdator

Visa fullständig version : Ny forumavdelning.

M3Jonas
2003-11-05, 23:23
Välkomna till en ny forumdel på Lazzat.
Här är det tanken att vi ska kunna läsa om vad som händer ute i garagen inför nästa säsong. Meningen är att, alla oavsett vilket land fordonet är tillverkat i eller om det har två, tre, fyra eller flera hjul, ska ha möjlighet att lägga upp en tråd om sitt eget projekt, stort som smått, och att folk där kan ställa frågor och få tips och ideér till egna projekt. Under attachments är det lätt att bifoga bilder.
Så nu är det bara att skriva ner en presentation av era projekt.

MVH Lazzat Crew

Särås
2003-11-05, 23:41
Som sagt här är det enkelt att hålla i diskusioner som rör din bil/mc/lastbil och dit bygge.

Desutom så kan man som Jonas på pekade tanka upp bilder och annat på det man just nu pyslar med när det gäller sin bil/mc/lastbil...

Och som sagt alla som lägger ut en tråd om sitt projekt deltar i utlotningen av biljeter eller t-shirt men det är bara tills på torsdag morgon som tävlingen pågår!
/Jimmy Särås

M3Jonas
2003-11-06, 10:29
Om det är någon som känner för att göra ett större reportage eller låta någon göra ett reportage om ett roligt byge eller fordon av något slag som vi kan lägga upp på förstasidan är ni välkomna att skicka ett pm till mig eller Särås.

MaZ
2003-11-06, 10:51
Supernajs, ser fram emot massa kul läsning här! :)

micke240sx
2003-11-06, 18:08
Blir det diskussioner i trådarna eller är det bara trådstartaren som kan skriva i dem?

John
2003-11-06, 18:19
Tycker att det ska kunna diskuteras i trådarna också. Dock inte allt för mycket...blir det utsvävande och inte om projektet, då kan det rensas lite. Tycker jag.

M3Jonas
2003-11-06, 19:23
Självklart ska det diskuteras i trådarna. Dock bara det som gäller projektet i sig. Om det är allmänna frågor till trådskaparen eller någon annan får det tas via pm eller i annat forum.

xEmil
2003-11-12, 15:29
när sker utlottningen av biljetter???

Särås
2003-11-12, 15:58
i morogn förmidag... :)

/Jimmy

xEmil
2003-11-12, 16:39
nice... tänk på att det finns en tråd med 2st projekt i! =D

Fast Swed
2003-11-13, 15:05
Originally posted by Särås
i morogn förmidag... :)

/Jimmy

Något resultat än?? *nyfiken*

Särås
2003-11-13, 15:23
And the winner is...... *drumvirvel*

2 Biljeter: XEmil
1 Biljet: warder
1 Lazzat T-shirt: airflowfredde

Tröst pris: 2 Lazzat dekaler

Till följande:
stalhamre, Fast Swed, Alfred & Stoffe.

Vinnare av biljeter hör av er till mig på 070-6738895 när ni är i när heten av mässan så får en Lazzat representant gå ut och lämna biljeterna till Er.

Till Er övriga så finns priserna att hämta i Lazzat's monter samt om Ni inte kan komma så skicka ett PM till mig med Er adress så skickar jag T-shirt/dekaler...
/Jimmy Särås

xEmil
2003-11-13, 15:32
Originally posted by Särås

Till följande:

Vinnare av biljeter hör av er till mig på 070-6738895 när ni är i när heten av mässan så får en Lazzat representant gå ut och lämna biljeterna till Er.

Till Er övriga så finns priserna att hämta i Lazzat's monter samt om Ni inte kan komma så skicka ett PM till mig med Er adress så skickar jag T-shirt/dekaler...
/Jimmy Särås

Jiiippppppiiiiii!!!

*Emil springer runt på kontoret o skriker*

Fast Swed
2003-11-13, 17:45
Dyker upp i montern under söndagen, då jag kommer dit och "snokar" runt hehe.

Grattis XEmil :-)

M3Jonas
2003-11-14, 01:18
Om ni inte får tag på Jimmy kan ni ringa till mig på 0708-560290.

MVH Jonas

stalhamre
2003-11-14, 07:40
HAhaha, har jag vunnit dekaler. Vrickat :)
Ses på mässan då!

/Martin

warder
2004-09-19, 04:23

Till följande:

/Jimmy Särås
Tur i oturen! :) Bor i Spanien nu och kan inte komma på mässan...
Men jag byter gärna min biljett till airflowfreddes T-shirt om det går! Annars kan ni lotta vidare min biljett!