handdator

Visa fullständig version : Clarion stereo bra priser!

Särås
2001-10-30, 09:15
Jag kan ordna bra priser till alla som är intresserade av att köpa Clarion bilstereo!

Kan sälja för rena netto priser!

(15-27% rabatt)

/Jimmy

Chrille
2001-11-01, 19:28
Bra priser, men synd på fabrikatet!!
(har iof clarion cd i opeln nu, men det är bara en vinterbil så.....)

Särås
2001-11-02, 12:23
Det finns sånna mäniskor som värde säter fint ljud och då är Clarion väldigt bra!
Sedan finns det sådana mäniskor som dig som bara köper en CD för att den är bilig! :-)

/Jimmy

Chrille
2001-11-03, 01:34
Nja..... har sett många problem just med Clarion, typ att cd spelarna brinner när man provkör dom....
sen när man får en ny att montera i så är det nåt annat fel så skiten brinner upp redan vid inkopplingen!

felaktiga elscheman osv.......

nä... håller mig till Pioneer, då jag aldrig har haft problem men någon sådan under alla 10 år jag har haft bilstereo......

Men Clarion Stegen?? hur e dom? i jämförelse med rockford tex?

Daniel_206
2001-11-04, 15:39
Hur kan man få en cd spelare att brinna säkringen måste ju gå eller så brinner kablana men inte cd
hmm det har jag aldrig lyckats men :)

Albertsson
2001-11-04, 16:35
Han menade inte brinna som i majbrasa =)

Chrille
2001-11-04, 22:07
Man kopplar som det står på elschemat, sen när man drar igång stereon så ryker det utav bara H-Vete......
har bara hänt mig med 2 st clarion cd......

micke240sx
2001-11-08, 22:56
chrille kanske e färgblind?? =)

alla märken har väl för o nackdelar.. e väldigt sugen på en dubbeldin spelare men särås kan du snacka me japanerna o få dem att fatta att ingen vill dega så mycket för en spelare med cd o kasett.. varför har dem inte cd o md eller nåt.. puckon..
jag hade clarions snikigaste cd i min gamla fårrd o den va verkligen snikig.. enda man kunde fippla med va bas o diskant o balans o fader...
vill ha menyer me grejer man inte fattar vad dem e till för!! =)

Chrille
2001-11-08, 23:09
Nä då! inte enligt de senaste syntestet jag gjorde, då va de inget problem med min syn... förutom att latt behöver vara närmare nu innan man ser va de e =)

Fast det var ju mitten på 90 talet som clarionstrulet härjade, å då va synen problemfri! gick ju iallafall bra till lämpen =)

Men jag har aldrig haft för mycket till övers me clarion, inte sony heller.....

Har nu en Pioneer 5100R i saaben å den funkar faktiskt över förväntan!

får se om det blir till att byta upp sig till en 6300R eller 7300R skulle vara schysst!

micke240sx
2001-11-08, 23:12
har du sett pionens dubbeldin? iofs går den ju inte att missa..
kan du fatta att den inte har löstagbar front eller dy,, monterade en sån i polarns saab9000 o den blev snodd på en vecka.. går tydligen att programmera den så att det blir kod på den men det spelar ju ingen roll för tjuven .. han provar ju inte att bryta spänningen till stereon o sen koppla in den igen för att se om den e kodad.. han rycker ju ur den o sticker.

Chrille
2001-11-09, 11:15
DubbelDin?? näe?
Bara RCA.......
löstagbar front jo visst! hade det på min förra pioneer från 94:a inkl RCA......

tjuven skiter ju i om den e kodad eller ej......
för dom e de värt en chansning.... tyvärr....
man har ju haft en del inbrott under åren.

Till och med på parkeringen utanför polishuset
inbrott i bil å då snoddes Cd spelaren.....

snuten fråga vart tillgreppet hade skett.....
ja, sa jag..... på parkeringen här utanför....

Gissa om dom såg snopna ut =)

det var nästan värt stereon för att se deras min.......

JFK
2001-11-21, 15:15
=>Särås
Bra initiativ!!
Behöver ingen stereo för tillfället, men det är sån´t här forumet ska vara till för; att hjälpa varandra med det man kan.

=>Chrille
Till Clarions försvar kan jag säga att jag jobbat med att montera dem i början på 90-talet. Under de åren hade jag ingen stereo som brann, vare sig Clarion eller nå´t annat fabrikat. Måndagsex. kan ju i och för sig förekomma...

Särås
2001-11-21, 15:32
Tycker att det borde finnas nån som ville ha till bra priser! :-)

Hoppas att nån annan kanske kan erbjuda samma sak! :-)

/Jimmy

Crippa
2001-11-21, 19:37
Jag ska köpa av dej igen. Ska bara fixa en kärra. Har du kvar den där 6x RCA du hade?

Hedde
2001-11-30, 15:32
"Hoppas nå´n annan oxå kan fixa bra priser" hmmm...

Jodå Särås. Alla snälla får bra pris;-)

TOMTEN HEDDE säljer Pioneer, Alpine, Sony,Nakamichi, Rockford Fosgate, Amega, Mtx-audio, mfl. till alla snälla barn billigt!

Maila om ni undrar något om någon produkt!!!

Särås
2002-01-09, 15:35
Pris exempel:

Clarion DB318R ord pris: 2490:- ert pris: 1750:-
Clarion DB418R ord pris: 2900:- ert pris: 2150:-
Clarion DXZ618R ord pris: 4200:- ert pris: 3450:-
Clarion DXZ718R ord pris: 5200:- ert pris: 4150:-

Mer info om modellerna: www.clarion.se

Vid frågor eller intresse kontakta mig via: PM, E-mail, Tel eller skriv här! :-)

/Jimmy

Särås
2002-01-21, 13:18
*lyfter*

/Jimmy

Martin
2002-01-21, 15:01
Originally posted by Chrille
DubbelDin?? näe?
Bara RCA.......
löstagbar front jo visst! hade det på min förra pioneer från 94:a inkl RCA......

Du tror inte att de menar formatet på stereon b*h*d.

Kör Clarion, fungerar utmärkt.
Montera inte i Audi A3 bara.
Om man inte klipper en sladd i kabelhärvan så skjuter man radiodelen.

Särås
2002-03-12, 15:29
Åhhhh så hoppar vi upp!!! :-))

Nån som är sugen på bra priser?
/Jimmy

Supra"PB"
2002-03-12, 22:49
du vet ingen som säljer nån tv stereo alltså till bil jag vet att clarion har några modeller vet du nån som har de ligger å skräpar eller fall du kna få tag på de billigt me